Neomanager 5

Neomanager 5

Sistem informatic integrat de gestiune, contabilitate, servicii, productie, salarizare, mijloace fixe – Neomanager 5  se adreseaza companiilor mici de orice tip de pe piata din Romania. Neomanager 5 faciliteaza inregistrarea unitara in sistem a principalelor operatiuni, a documentelor primite sau emise de catre companie. In plus, printr-un sistem de rapoarte flexibil si usor de personalizat managerii au acces in timp real la acele informatii care-i permit sa tina sub control si sa optimizeze operatiunile principale ale afacerii. Modulele de gestiune, productie, servicii, mijloace fixe sau cel de salarizare si personal realizeaza legatura cu modulul de contabilitate prin generarea automata a notelor contabile corespunzatoare operatiunilor efectuate.

Beneficii


Acopera nevoile operational-informationale ale unei mici afaceri de comert, import si distributie care-si deruleaza activitatea intr-unul sau mai multe puncte de lucru;


Ofera in timp real informatii pentru management, informatii vitale pentru urmarirea si controlul activitatilor din firma (Ex: stocuri in timp real, vanzari, neincasate, alte situatii si rapoarte specific afacerii);

Usureaza semnificativ activitatea angajatilor din departamente toate departamentele legate de activitati ca aprovizionare, vanzari, contabilitate, facturare, etc

• Asigura stabilitate, consistenta si siguranta in ce priveste inregistrarea si pastrarea datelor;


Flexibilitate si suport in modelarea si implementarea proceselor interne (fluxuri de informatii) din interiorul companiei (furnizori, aprovizionare, stocuri, produse, vanzari, loturi, serii, servicii, clienti, cu reflectare în contabilitate);


Creste eficienta in munca a angajatilor prin reducerea timpilor de intocmire sau generare a documentelor comerciale, contabile sau a altor documentelor operative (ex: document de inventariere, aviz de incarcare a marfii, etc)

Solutie verificata, aplicatia fiind instalata si utilizata de un numar mare de companii care deruleaza un business similar cu al tau;

Servicii profesionale de consultanta, implementare, asistenta tehnica si suport cu disponibilitate la nivel national;


• Elimini stresul generat actualizarilor la modificarile din legislatia romaneasca;

• Asigura acces controlat al angajatilor la datele sensibile;


• Preturi adaptate la piata locala, in functie de marimea afacerii;

Timp scurt de implementare, dependent de complexitatea proceselor afacerii si de nivelul de pregatire si implicare al personalului clientului;

Minimizeaza investitia initiala in infrastructura IT – costuri colaterale;


Garantie 12 luni si servicii post-garantie in baza unui contract de service;


• Experienta consistenta a companiei IForce Solutions in implementarea de software pentru afaceri, ne recomanda ca partener pe termen lung.

• Nu in ultimul rand, un pret corect, adaptat nevoilor si posibilitatilor financiare ale unei mici afaceri.