B-Org

ERP optimizat pentru afaceri de comert si distributie
B-Org

ERP stabil, verificat in piata de un numar mare de clienti!
Cele mai bune practici din distributie inglobate intr-un ERP.
Servicii de calitate, timpi redusi de implementare pentru un ERP.
B-ORG
ERP este un sistem informatic pentru managementul afacerii dezvoltat cu cele mai noi tehnologii si instrumente de dezvoltare Microsoft. Sistemul integreaza informational operatiunile derulate de angajatii din diverse departamente ale companiei: comercial, stocuri, facturare, contabilitate, servicii, productie, salarizare, oferind un sistem complet, stabil, usor de utilizat si de invatat.Orientat pe optimizarea principalelor fluxuri operationale si informationale din companie, B-ORG ERP se adreseaza companiilor medii de pe piata romaneasca, propunand un model de lucru bazat pe de practici verificate, in domenii de business in care Transart a acumulat o bogata experienta:

comert, distributie, import, servicii, productie.

Printre beneficiile pe care le poate aduce implementarea B-ORG ERP in cadrul unei companii, amintim:
Cresterea eficientei in munca a angajatilor – reducerea timpilor de intocmire sau generare a documentelor comerciale, contabile sau a altor documentelor operative (ex: document de inventariere, aviz de incărcare a mărfii, etc) prin informatizarea acestor operatiuni cu sistemul ERP;
Facilitarea schimbului de informatii intre departamentele companiei, partajarea si tratarea unitara si uniforma (in puncte de lucru la distanta) a entitatilor cu care se opereaza (produse, denumiri, clienti, stocuri, preturi, discounturi etc);
Urmărirea informatizată a stocurilor, corelarea acestora cu vânzările, precum si corelarea necesarului de productie cu estimările de vânzări;
Automatizarea procesului de generare a necesarului de aprovizionare in baza vânzărilor si a necesarului de productie;
Gestiunea furnizorilor si a operatiunilor de import;
Automatizarea procesului de calcul salarial pentru angajati si intocmirea documentelor aferente, in conformitate cu legislatia din Romania;
Interfata B2B de tip WebOrder care sa permită accesul partenerilor si clientilor inregistrati in sistem (pe bază de utilizator si parola) să verifice existenta in stoc a produselor dorite si sa inregistreze comenzi noi direct in sistemul informatic de gestiune
a companiei;
Evidenta informatizată a mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar si inregistrarea tuturor operatiunilor financiare legate de obiectele de patrimoniu din cadrul companiei, cu reflectare automata in modulul de contabilitate financiara.